středa 19. června 2013

Sen

3.1.2013.
Dnes jsem se nádherně vyspala. Zdál se mi sen o nějakém klukovi, Byl tak krásný a přesně můj typ. Bože.. takhle krásně jsem se snad nikdy nevyspala. Ale tento krásný sem mi pokazil, když Roland vtrhl do mého pokoje ( jsem zvědavá, jak dlouho mě bude takhle srát) a křičel že jedeme na nákupy. S mým překvapením bylo skoro 12:00 což znamená, že byl čas oběda a to znameno další keci od Rolanda co si koupí atd… Prostě bla… bla… bla… bla….
Po jednej hodině jsme vyrazili do nákupního centra. Los Angeles ho má obrovské. Když jsme bydleli v Londýně tak to bylo lepší – byly tam samé značkové obchod a čistota. Tuto je upřímně hnus. To mi řekněte, kdo tohle město může mít tak rád? Prý je to skoro nejhezčí město v Americe hned za New Yorkem. Prý by tam chtěl žít každý Američan, každý kromě mě. Toto místo je pro mě jako nějaký trest, jako kdybych někomu něco udělala. Mám jenom pár přátel, vlastně jenom jednoho a nejsem tu vůbec oblíbená. 
Vůbec se netěším na léto v L.A. . Je tu prý horko jak na Sahaře a ještě k tomu tu Maj popovej festival… fuůůjj. Nesnáším je. Každou chvílí v Londýně vystupovaly ty nechvalně proslulý skupiny, a tím myslím hlavně jednosměrky. Nejhorší je. Když máte plakáty vyvěšené všude kolem města a k tomu ty jejich faninky…  je to úplně k zbláznění. Ještě že tady mam Black Vei Brides. No jo, ale taku tu sou i ostatní zrůdy, ale jmenovat je nebudu. Už i z toho jména je mi zle.
Takže, jak říkám, v centru  je to strašný. Jsou tam samý pubert’áky mého věku, ale bohužel…. Mého stylu ne.
Procházela jsem knihovnou v centru.. byla jsem u hororové literatury když v tom jsem nějak omdlela… spadla jsem na tvrdou zem a schodila jsem na sebe nějaké knihy.
Probrala jsem se v nemocnici, prý jsem jenom omdlela tot‘ vše, ale horší bylo, že jsem měla na sobě růžový hadr, který mají v nemocnici… kdyby mě tak viděla Ersie, a co bylo ještě horší… měla jsem zlomenou nohu, protože jak na sebe shodila ty knihy, tak jsem taky shodila celou dřevěnou knihovnu a zlomila mi nohu, takže 3 měsíce v prdeli. Budu tu ležet a mezitím mi bude ubíhat zima před očima. Už se vidím, jak když budem vycházet z nemocnice budu mít přeleženou řit‘.
Nedělala jsem nic jiného než ležela a četla. Protože ta knihovnička, která na mě spadla byla chyba centra páč do ní někdo strčil a ještě k tomu nebyla pevně připevněna… dali mi ty knihy, které na mě spadly, a těch bylo hodně.
Máma mi ještě přinesla několik papírů a tužku na kreslení. Byla jsem ráda, že jsem seděla zrovna u okna a mohla jsem kreslit zasněženou krajinu. Také mi přinesla můj iPod ve kterém mám spoustu písniček BvB, Icon for hire, Simple plan, Green day atd. tak jsem se mohla zabavit.

O půlnoci jsem nemohla usnout a tak jsem poslouchala Wredched and divide. Nakonec se mi nějak podařilo usnout.

Žádné komentáře:

Okomentovat