pondělí 17. června 2013

1.1 2013

Popravdě, ani nevím proč, ale tento nový ok mě přivádí do rozpaků. Máma s tátou mě chtějí dát do nápravného centra, ale stále mi dávají ,, šanci''.
Vyhrožují mi, že mě pošlou k psychologovi, ale já se budu setkání s ním co nejvíce oddalovat. A budu se snažit se chovat v tomto roce co nejlépe. 
Jediné co mi tu pomáhá přežít jsou Black veil brides, díky nim sem poznala, co je to život. Dříve sem si život malovala jako princezna a ted' už jsem dost dospěla na to, abych této době porozuměla. 
Většina spolužáků mě šikanuje za to, že jsem jiná. Proto, že nosím vlasy jako emo, za to že se oblékám jak emo ale mé chování je jiné. Chovám se tak, jak mě vychovali a nedělám jim nic špatného, ani neudělala. Jenom proto, že se jinak oblékám mi tak ubližují. 
Jak už jsem zmínila, vše mi pomáhají přežít BvB. Jednou určitě na jejich koncert půjdu, ani rodiče mi v tom nezabrání. Chci se potkat se všemi z této party a chci i jejich autogramy. Už je to dlouho, co jsem je porpvé slyšela. Upřímně, nejdříve jsem je nenáviděla, protože můj bratr si je pouštěl co nejvíce nahlas, ale pak se mi zalíbily. Stala jsem se Fallen Angel a do ted' je poslouchám.
Také díky mojí kamarádce Ersie. Od té boby, co jsem se přestěhovala do Los Angeles a máma se rozvedla to se mnou šlo z kopce. Vzala si nového muže (mnohem horšího než byl táta) jménem Roland. Ten hajzl mi furt pije krev. Neustále mě komentuje a připomíná, že uz jsem jeho dcera aže už s tím nic neudělám, ale já udělám. Odstěhuji se od nich, už mám dost těch urážek a vyhrožování.
Dnes mi matka řekla, že nastoupím do Los Angeleské školy. Co jsem slyšela: je pěkně hnusná. Ti minulí spolužáci mi ubližovali tak, že jsme se přestěhovali sem. Je to úplnej zapadákov. Už ted' se mi všichni vysmívají, ale na nádraží jsem potkala Ersie a ta mi řekla, že to nemám tak brát. Moc jsem se s ní zblížila a jsme dobré kamarádky. Se vším si pomáháme.

Tot' jsem chtela říct o silvestru Allysy. Je to mladá pubert'ačka a má jen jednu kamarádku, má těžký život.

Žádné komentáře:

Okomentovat