pondělí 17. června 2013

2.2.2013.
Jsem docela ze silvestru dost unavená. Roland mi nemohl dát pokoj a já jsem musela vypít celou lahev šampusu. Byla jsem dost opilá a spala jsem do 12:30.
Každou chvílí má ke mě přijít Ersie, budem si povídat o koncertě, který má být za pár měsíců. Koukaly jsme se na Andyho twitter a viděly, že je už zaplněný informacemi o koncerte, který bude na jaře.  Díky naší ukecanosti jmse překecaly mojí mámu a ta nám zamluvila lístky.  
Ani jsem tomu nedokázala uvěřit, že se setkám s Andym. Roland mi totiž dal ultimatum. Bud' se stanu hodnou holčičkou, nebo šupity do nápraváku. Na jeho nabídku jsem přistoupila, budu se tvářit jak nevinátko a Andy bude můj. Jen tak doslova, protože do ted je tý mrchy Juliet (alias parního válce). Jak já jí nenávidím. Chodí as Andym jenom proto, že je slavný a bohatý. 
Na chatu jsme si domluvili, že Juliet budeme říkat parní válec, protože jí tak nenávidíme a doufáme, že jí jednou přejede. 
ÁÁÁ,  mam takový tušení, že mě pukne hlava, příště se na to Rolandovy upřímě vyseru!!!! Je to jen otázkou chvilky, kdy Ersie přijde a ja ještě zvracim. Bože, doufam že jen neumřu. Život je na to moc krásný abych umřela.

Neustále si píšu s kamarády z Londýna, moc mi chybí. S nimy jsem se baavila jak nikdy jindy, dávali jsme si srazy u hřbitova. Procházeli jmse se po něm a povídali jsme si o našich blízkých,  kteří tu sdílejí stené místo odpočinku. S nimi  jsem se cítila jako s pravou rodinou. Prováděli jsme sceance a vyvolávali jsme duchy, často se nám to povedlo. Ale nemohu je srovnávat a Ersie, s ní je také sranda a také toho dost namluvíme. Nechápu.. že ji rodiče opustitli, ona je totiž adoptovaná a její rodiče jí velmi milují. Kéž bych tak mohla od mámy odejít ( a Rolanda taktéž) .
Zimní prázdniny mam velmi ráda. Miluji sníh, hlavně když dopadá na můj černý kabát.



Žádné komentáře:

Okomentovat